Освітні програми
Нормативне забезпечення
Освітня програма — єдиний комплекс освітніх компонентів (предметів вивчення, дисциплін, індивідуальних завдань, контрольних заходів тощо), спланованих і організованих для досягнення визначених результатівнавчання.
(Закон України ”Про освіту”)
Нова система освітніх програм
Для кого? – для здобувачів освітніх послуг, партнерів, регіону, держави
Для чого? – надати можливості для розвитку особистості, формування єдиних професійних знань, умінь і навиків, просування в освіті, на ринку праці
Що? – отримати широкий спектр компетентностей, мати можливості для спеціалізації, розвиваючи при цьому особистісні якості
Як? – комбінуючи теоретичне і практичне навчання, практичну роботу в навчальному середовищі і на виробництві
Модульно-компетентнісний підхід до розробки освітніх програм
Переваги:
- Поєднання теоретичної та практичної складових навчання
- Інтеграція предметів базового блоку з професійною складовою
- Систематичність і послідовність
- Запобігання виникнення розбіжностей у викладанні теоретичного матеріалу викладачем і демонстрацією прийомів майстром виробничого навчання
- Підвищення мотивації до навчання
- Економія навчального часу
- Усунення дублювання матеріалу
- Модуль – самостійна і завершена одиниця
- Педагог професійного навчання (нова посада педпрацівника)